Forum www.taidra.fora.pl Strona Główna www.taidra.fora.pl
taidra.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

elfbot z crackiem jak ktos chce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.taidra.fora.pl Strona Główna -> Taidra v3 - Start 30.01.13
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aragorn




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:11, 31 Sty 2013    Temat postu: elfbot z crackiem jak ktos chce

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valorum




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:42, 31 Sty 2013    Temat postu:

Keylogger!!!!. Nie no, żart.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aragorn




Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:15, 01 Lut 2013    Temat postu: elfbot poradnik

ElfBot NG - czyli poradnik wszechczasów.

Na samym początku, gdy odpalimy elfa ujrzymy komunikat :



Choose a skin file to load - wybierz styl wyglądu Elfa - lecz to nic nie zmienia w opcjach bota, poza wyglądem.



Spis treści:
1.Healing
2.Aimbot
3.Lists
4.Hud
5. Extras.
6.Hotkey's/Shortkey's
7.Reconnect
8.Cavebot+Targeting
9.Navigation/Links/Proxy
10.Creature spy
11.Icons

1. Healing



Jest to podstawowa i ważna rzecz w każdym bocie - leczenie.

Auto-Heal :

Spell Hi - Pierwszy poziom healingu. Od lewego okienka [-czar-] [-jeżeli spadnie poniżej xx hp to bot użyje (czar)-] [-od ilu many bot ma się leczyć-]
Spell Lo - Drugi poziom healingu. Wypełniamy go identycznie jak pierwszy poziom.
UH Rune - Bot będzie używać runy UH.
HP Potion - Bot będzie używać potionów (w prawym okienku możemy wybrać rodzaj healt potiona).
MP Potion - Bot będzie używać mana potionów, gdy spadnie poniżej x (w prawym okienku możemy wybrać rodzaj mana potiona).
Healer options - W tej kategorii możemy ustawić szybkość używania potionów (jeżeli używacie bota na RL to zalecam zostawić tak, jak jest), jeżeli zaś na OTS to możecie to zmienić ( 100 ms - 1 sekunda).

Heal friend :

W tej kategorii ustawiamy, żeby bot leczył naszego przyjaciela potionem/runą.
Health - Ustawiamy jakim potionem / jaką runą bot ma leczyć naszego przyjaciela.
Mana - Ustawiamy jakim mana potionem bot ma manasować naszego przyjaciela.
Pamiętajcie, że bot będzie leczył tylko tych ludzi, których macie wpisanych w List Friend.
Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

2. Aimbot :



Owa opcja jest bardzo łatwa w obsłudze i przydatna w warach, bo po co odliczać combo, skoro można to ustawić w bocie, wystarczy ustawić opcje :
Aim leaders - wpisujemy nick osoby, która ma rozpocząć combo.
Lock on leader's target - zaznaczamy tą opcję, aby Aimbot wybrał tą samą osobę co leader.
Aim type - tutaj wybieramy z czego nasz bot ma uderzać (oczywiście mówimy o runach).

Dajmy przykład, że wybraliśmy owe opcje - Katt / Attack / Sd rune - wtedy, gdy Katt uderzy w kogoś z Sd runy to nasz bot w tym samym momencie również uderzy z Sd runy.
Teraz pozostałe opcje :

a) Core Aimbot :

Priotitize mages with least cur mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a który ma najmniej many.
Prioritize mages with most miss. mp - Zaznacza sorcerer'a/druid'a który ma najwięcej many.
Choose enemies with lowest cur hp - Zaznacza przeciwnika z najmniejszą ilością hp (niezależnie od profesji).
Auto combo paralyze/leader target - Jeśli leader Aimbota wybierze osobę z paraliżem nasz bot zaatakuje ją, jeśli ta osoba nie będzie sparaliżowana - bot nie zaatakuje tej osoby.
Trace shots - Dokładniej widać kto w kogo strzela z run.
Display best target - Zaznacza najlepszego przeciwnika (według bota).
Discount Protection zones - Zaznacza osoby bez pz.
Lock on paralyzed sub/enemies - Zaznacza każdego wroga/podwroga który ma na sobie paraliż.
Choose subenemy if no enemy- Zaznacza podwroga jeśli na ekranie nie ma wroga.

b) Trigger Aimbot :

Word triggering enabled - Zaznaczając tą opcję włączasz Trigger Aimbot.
Execute automatically - Zaznaczając tą opcję będziesz automatycznie "strzelał" z target leaderem (którego podałeś wcześniej), jeśli opcja ta jest wyłączona, pozostali (którzy mają ciebie w leaderze) będą musieli czekać na twój strzał.
Target others if target can't be shot - Gdy zdarzy się sytuacja, że bot nie widzi postaci w którą atak wymierzył Aim Leader, bot będzie ostrzeliwał inną postać.
Combo - Po wpisaniu tutaj komendy wszystkie postacie z ustawionym Aim Leaderem będą ostrzeliwać daną postać co np. 2 sekundy.
Sync combo - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, Aimbot zatrzyma na chwilę combo, aby "odliczyć" je od nowa.
Paralyze - Po wpisaniu w to pole odpowiedniej komendy, zmusza druida z wypełnionym polem do sparaliżowania danego gracza.
Większych szczegółow na temat Aimbota dowiecię się [Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników]

c) Pozostałe :

Ignore lower priority leaders - Ignoruje mniej ważne targety.
Target enemies only if skulled/war - Atakuje wroga tylko ze skullem.
Target subenemies if skulled/war - Atakuje podwroga tylko ze skullem.
Target others if skulled/war - Atakuje każdą inną osobę ze skullem.
Uwaga!
W większości przypadków potrzebna jest uzupełniona tabelka Lists.
Polecam ją wypełnić zanim ustawimy Aimbota, aby uniknąć przypadków w których bot zaatakuje kogoś z naszej gildii.
Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

3. Lists



Enemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych wrogów, tych najważniejszych
Subenemy names - Tutaj wpisujemy nicki naszych podwrogów, tych mniej ważnych.
Friend names - Tutaj wpisujemy nicki naszych przyjaciół, najważniejszych.
Subfriend names - Tutaj wpisujemy nicki podprzyjaciół, tych troche mniej ważnych.
Team Marks - Po użyciu tej opcji przy nickach pojawiają się literki [F - friend] lub [E - enemy]
Przykład :

Przyjaciół widzimi w kolorze niebieskim :


Zaś wrogów w kolorze czerwonym :


Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

4. Hud



Kategoria, w której możemy ustawić różne informacje na temat graczy/potworków.

a) Player info - opcja dotycząca graczy. :

Player Info Enabled - Zaznaczamy to, aby włączyć pokazywanie innych opcji.
Show guild name - Gildia w której jest dana postać będzie pokazywana pod nickiem danego gracza.
Show vocation, level, hp - Pod nickiem gracza będzie widoczna jego profesja, poziom i liczba punktów życia.
Show estimated mana - Koło liczby punktów życia będzie wyświetlała się przypuszczalna liczba many, którą może mieć w tej chwili dany gracz.
Look at players automatically - Bot będzie automatycznie sprawdzał każdego gracza. Nie będziemy musieli klikać na niego ręcznie.
Cache player information - Wszyscy spotkani gracze i informacje o nich będą zapisywane do folderu playerinfo w Elfbocie. (domyślnie C:\Program Files\ElfBot NG\playerinfo)
Look and update cached entries - Bot będzie aktualizował zgromadzone dane jeżeli bedą tego wymagały.

b) Display options - reszta :

On-screen Info Enabled - Zaznaczamy to, aby kolejne opcje były wyświetlane na ekranie.
General Information - Informacje podstawowe, Ping, Exp/h, Stime, Aktualny/Ostatni target postaci.
Death timers - Opcja ta ukazuje kiedy na naszych oczach została zabita postać, bardzo przydane gdy chcemy „zgubić” pz'a.
Magic wall timers - Gdy na naszych oczach zostanie rzucony Magic wall, pojawi się informacja za ile sekund dany magic wall zniknie (działa również przy krzakach).
Activated hotkeys/shortkeys - Opcja ta pokazuje jakie hotkey'e/shortkey'e mamy w tym momencie aktywne.
Healing percentages - Gdy gracz/potwór straci punkty życia/many, lub uleczy się, opcja ta pokaże nam ile % hp odnowił/stracił gracz/potwór.
Damage per secon - Zostanie wyświetlony damage zadawany na sekundę danemu graczowi/potworowi.
Navigation & exiva players - Gdy będziemy kogoś szukać za pomocą czaru Exiva, na krawędzi pola gry zostanie wyświetlony nick postaci,l iczba kratek (sqm) w ilu dana postać jest od nas oddalona.
Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

5. Extras



Framerate booster – Zwiększa liczbę FPSów
World Only View - Okienko Tibii powiększa się. Znikają natomiast kanały (default i wszystkie inne), oraz nie widać EQ.
Open windows small -
Keep charlist open – Nie znika otworzona lista charów
Load settings at login - Po zalogowaniu automatycznie wczytuje poprzednie ustawienia.
Open backpacks at login - Otwiera wszystkie plecaki przy zalogowaniu.
Click reuse enabled – Nie znika strzałka z Magic wallem. Gdy raz użyjesz mwalla, to przy każdym kliknięciu LPM na widocznym obszarze rzucisz mwalla. Działa dotąd aż nie klikniesz PPM.
Xray view - Widzisz name potworków, które są niżej
Alternate time format -
Use old rune aiming – Wyłącza hotkeye poczawszy od F1 aż do F12. Bijesz się jak na kliencie 7.6.
Take screenshot at death - Robi screena w momencie gdy padasz. Zdjęcie zapisuje się w folderze z Elfbot NG.
Load last skin - Wczytuje poprzednio używany styl Elfa.

Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

6. Hotkey's/Shortkey's

a) Hotkeys :



W tej dziedzinie można praktycznie zrobić wszystko.. Każdy, który potrafi pisać skrypty do ElfBota mógłby zrobić nawet skrypt o którym nigdy nikt nie słyszał, ale przejdźmy do konkretów.
Hotkeys enabled - Zaznaczając tą opcję uaktywniamy działanie hotkeyów.
Persistent - Po wpisaniu skryptu w Persistent, będą ukazywały się informacje aktualizujące się podczas gry, np : Gold/h, Exp/h, etc.
Edit - Tutaj edytuje się opcje, które są aktywowane poprzez aktywowanie Persistent.
Create Hotkey - Tutaj tworzymy/edytujemy hotkeye.
Panel Hotkeyów/pola - Zaznaczając okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok należy wkleić dany skrypt, następnie zaznaczyć okienko i użyć opcji Save, natomiast w tej kategorii, jeżeli chcemy, aby nasz hotkey działał, musimy w grze wcisnąć dany hotkey, który uzyliśmy w skrypcie, dajmy na to przykład :
[v] - (hotkey) x - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wciśniemy x, bot automatycznie uaktywni hotkeya.

b) Shorthotkeys :



W zasadzie Shorthotkeys nie różnią się niczym, prócz tego, że zamiast użyć hotkeya, wpisujemy daną komende w grze.
Shortkeys enabled - Zaznaczając tą opcję uaktywniamy działanie shortkey'ów.
Command symbol - …
Create Shortkey - Tutaj tworzymy/edytujemy shortkeye.Shortkey'ów.
Panel Shorthotkey'ów/pola - Zaznaczając okienko aktywujemy skrypt, ale to nie wszystko.. W okienku obok należy wkleić dany skrypt, następnie zaznaczyć okienko i użyć opcji Save, natomiast w tej kategorii, jeżeli chcemy, aby nasz shorthotkey działał, musimy w grze wpisać daną komende, którą uzyliśmy w skrypcie, dajmy na to przykład :
[v] - (shorthotkey) autoutana - auto 200 say utana vid // Gdy w grze wpiszemy 'autoutana', bot automatycznie uaktywni shorthotkeya.

Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

Spis skryptów do ElfBota :
[Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników]
[Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników]

[Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników]


7. Reconnect :

Owa opcja słóży do szybkiego przelogowania naszej postaci. W sumie.. mało przydatna opcja.

Aby zmiany zostały wprowadzone należy użyć opcji Save.

8. Cavebot + Targeting

a) Cavebot :



Aby robić waypointy należy chodzić po mapce używać odpowiednich funkcji. Zobaczmy, co my tu mamy.. :
Stand – Char zatrzyma się na chwilę w tym miejscu.
Node – Opcja podobna do Walk. Powiedzmy, że jeżeli gonimy potworka przez pół jaskini, to po zabiciu nie wracamy się do poprzedniego waypointa, tylko idziemy do następnego.
Walk – Biegamy od waypointa do waypointa. Gdy bijemy jakiegoś potworka, to przestaje biegać, by nie nalurować ich sobie więcej.
Action – Opcja, którą możemy bardzo rozbudować. Tu właśnie dodajemy skrypty takie jak depositer, rozmowa z NPC, levitate itd...
Rope – Domyślnie używa zwykłej Rope na rope place. Ważne, by wcześniej zaznaczyć opcję Stand.
Ladder – Wchodzi po drabinie. Również najpierw trzeba użyć obok (lub na miejscu drabiny) opcji Stand.
Shovel – Domyślnie używa zwykłego Shovela
Lure – Gdy użyjemy tej opcji, to bot będzie lurował potworki do tego miejsca.
Show labels – Zamiast numerków (pozycji) w Waypoints widać nazwę, którą wpisaliśmy w opcji Label.
Follow waypoionts – No i finał.. Od tej pory bot będzie chodził po wybranych waypointach.

Tutaj pozwolę sobie skopiować część owego zadania :

Wchodzenie w/na - dziury, rope place, schody, drabiny, etc.



W tym przypadku stajemy na schodach, zaznaczamy w Emplacement opcję North, a następnie klikamy Walk. Tak samo robimy, gdy schody np. są po lewej, czy też prawej stronie, tylko zamiast Emplacement North, używamy np. West/East. Tak samo robimy z wchodzeniem do dziury.
Saving & Loading Settings - wczytujemy, lub zapisujemy dany waypoint.
Alerts :
S – Odtwarza alarm.
P – Wstrzymuje wszystkie funkcję Cavebota.
X – Daje loga.
R – Próbuje zalogować się ponownie.
----------------------------------------------------
Player on screen – Gdy ktoś jest na naszym ekranie.
GM/CM detected – Gdy teleportuje się do nas GM lub CM.
Player attaking – Gdy któryś gracz nas zaatakuje.
Default chat msg – Gdy na naszym kanale default pojawi się jakakolwiek wiadomość.
Private chat msg – Gdy ktoś do nas napisze prywatną wiadomość.
Disconnected – Gdy nas wyloguje.
Cavebot Hotkeys :
Tu wklejamy nasze hotkeye, które będą odpalone wraz z tymi waypointami.
Looting :
W tym miejscu wybieramy co mamy zbierać do naszego plecaka. Mamy trzy okienka do wypełnienia. Od lewej.
Pierwsze pole – Wpisujemy ID danego itemu. Aby zobaczyć ID należy kliknąć „look” na item, a jego ID pokaże się nam w miejscu, w którym wyświetlany jest napis „You are full”.
Drugie pole – Wpisujemy e, gdy chcemy zbierać dany item do plecaka, lub g, gdy chcemy dany item/dane itemy wyrzucać pod siebie.
Trzecie pole - Wpisujemy dowolną nazwę itemu. Nie ma znaczenia co tam wpiszemy.
Options :
Use Rope – Wybieramy jakiej liny ma używać, jeżeli mamy gdzieś w skryptach zaznaczoną opcję Rope.
Use Shovel – Wybieramy jaką łopatę mamy używać, jeżeli mamy gdzieś w skryptach zaznaczoną opcję Shovel.
Open next bp – Gdy w plecaku mamy plecak i ten pierwszy zostanie zapełniony, to otworzy drugi.
Loot nearby targets – Otwiera tylko potworki, które padły obok. Otwiera również bagi.
Loot distant targets – Zapamiętuje gdzie padły potworki i otwiera je wszystkie.

b) Targeting :



Monsters definition and behaviours :
Poniżej opiszę, jak dodać monstera do targetingu.
Name - Wpisujemy jakiegoś potworka, który ma być zabijany przez naszego chara.
Count – Gdy count jest na Any, to targeting działa przy dowolnej liczbie potworów.
Setting – Cyfra, którą tutaj wybierzemy wyznacza wartość dla ilu potworków widzianych na ekranie ustawienie będzie działać.
Categories - ...
HP% range - Wybieramy ile HP ma zjeżdżać potworkowi. Domyślnie od 100 do 0 (liczone w procentach).
Danger level – Wybieramy poziom niebezpieczeństwa potworka. Im wyższa wartość tym potwór jest bardziej niebezpieczny i bot będzie próbował go zabić w pierwszej kolejności.
Monster attacks :
Don’t avoid – Nie ucieka przed potworkami.
Avoid wave – Unika ataków typu fire wave Draga.
Avoid beam – Unika ataków typu energy beam Warlocka.

Desired stance :
Malee Strike – Stoi w miejscu gdy zobaczy potworka. Jednak gdy ten podejdzie, to zawsze ustawia się twarzą w twarz.
Malee Parry – Bot po prostu podchodzi do potworka i stoi. Ale gdy mamy na sobie więcej niż 2 potworki, to zaczyna tak biegać, by biły go tylko 2.
Dist Away – Uciekamy przed potworkami. Na ile kratek ma uciekać będzie opisane w Stance Options.
Melee Reach – Podchodzi i klatuje potworka nie ruszając się przy tym.
Melee ParryReach – ...
Melee Approach – Bot będzie podbiegał do potworka i ustawiał się na skos.
Melee Cirlce – ...
Melee ReachCircle – Podbiega do potworka, ustawia się na skos od strony, w którą ma skierowaną potworek głowę.
Melee ReachStrike – Podbiega do potworka, a głowę zawsze kieruje w stronę przeciwną do niego.
Distance Wait – ...
Lose Target - Stara się zgubić cel.
Lure Target - Luruje potworka.

Desired action – W pierwszym okienku wybieramy albo atak, albo chodzenie za potworkiem. W drugim rodzaj ataku – opisywać nie trzeba – jest to wystarczająco domyślne.
Attack mode :
Stand/Offensive – Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na full atk.
Stand/Balanced – Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na balanced.
Stand/Defensive - Postać stoi w miejscu, czeka na potworka i bije na defie.
Chase/Offensive – Postać biegnie do potworka i bije na full atk.
Chase/Balanced - Postać biegnie do potworka i bije na balanced.
Chase/Defensive - Postać biegnie do potworka i bije na defie.

Wear ring – Kiedy atakujemy danego potworka, to dodatkowo bot zakłada nam dany pierścień.
Play alarm – odtwarza alarmy.
Loot monster – Podbiega do ciał potworków, otwiera je i zbiera loota, którego podaliśmy w Cavebot.
Stance Options :
Range distance – Wybieramy ile kratek od potworka ma się trzymać z daleka. Najlepiej mieć zaznaczoną opcję Dist Away.
Attack frequency – Z jaką częstotliwością ma sprawdzać odległość między Tobą a potworkiem.
Ignore other’s monster – Ignoruje resztę potworków, ucieka tylko przed tym jednym.
Ignore Anti-bot monsters – Ignoruje potworki zwane „antybotami”.
Allow diagonal movement – ...
Run Targeting – Dopiero teraz wszystkie stworzone opcje zaczynają działać.
Target selection :
List Order – Najpierw kara potworka, który znajduje się wyżej w Monster Definition.
Health – Napada te potworki, które mają procentowo mniejszą ilość HP.
Proximity – Bije potworki znajdujące się najbliżej.
Danger – Bije te, które są najniebezpieczniejsze.
Random – Tak jakby losowo wybierał potworka, którego ma bić.
Stick – Jeżeli potworek ucieknie, a później wróci, to zostanie on ponownie zaatakowany.
Target must be reachable – Jeżeli możemy podejść do potworka, to będziemy go atakować.
Target must be shootable – Jeżeli zobaczymy potworka na ekranie i będzie można w niego oddać strzał z czaru/runy (niekoniecznie podejść do niego), to będzie go atakował.

9. Navigation/Links/Proxy



Tutaj mamy rozmaite opcje dotyczące łączenia 2 botów w jeden (po odpowiednim ustawieniu dwie lub więcej postaci na różnych lub tych samych światach będzie robiło to samo co inna postać z odpalonym serwerem.

Szczerze mówiąc, nigdy się tym nie bawiłem, więc nie będę w tym maczał palce.
[Treść widoczna tylko dla zarejestrowanych użytkowników]

10. Creature spy



Po wybraniu tej opcji pojawi się okienko, na którym bedą pokazane wszystkie potwory, postacie znajdujące się w zasięgu wzroku postaci jak i te, które są pod i nad nami. Podane są szczegółowe informacje takie jak:
Pozycja względem postaci.
Poziom zdrowia (w procentach).
Szybkość.


11. Icons



Ikony są to zwykłe skrypty z tą rożnicą, że aktywujemy je poprzez kliknięcie przyciskiem myszki na symbolu ikony.
Umożliwiają one np. :
Szybką zmianę softów na bohy i odwrotnie, szybką zmianę bohów na softy.
Szybkie wyłącznie cavebota i targetingu.

Name - Wyświetlana nazwa ikony.
Lclick - Akcja przy kliknięciu na ikonę Lewym przyciskiem myszy.
Rcklick - Akcja przy kliknięciu na ikonę Prawym przyciskiem myszy.
Size - Rozmiar ikony.
On - Włącza daną ikonę
Bkg Draw - Pokazuje ikonę na drugim planie.
Enable icons - Uaktywnia wszystkie ikony.
Copy - Kopiuje parametry z Inactive state do Active state.
Make icon space top - Robi miejsce na ikony na górze panelu gry.
Make icon space bottom - Robi miejsce na ikony na dole panelu gry.
Large - Powiększa miejsce na ikony.
Inactive state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest nieaktywna.
Active state - Kolory, miejsce ikony, gdy jest aktywna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Valorum




Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:12, 01 Lut 2013    Temat postu:

Skąd kopiowaleś? Very Happy. Nie baw się we mnie, mój poradnik jest xD. I złożyłbys to zeby było czytelnie + screeny ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.taidra.fora.pl Strona Główna -> Taidra v3 - Start 30.01.13 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin